Veelgestelde vragen

Inklapbare content

Ik ontving net mijn order, maar er ontbrak een stuk. Is dit een fout of wordt deze nagestuurd?

Als er een stuk ontbrak, kan het zijn dat het uit voorraad was en wordt deze terugbetaald, of wordt het bij besteld en wordt het later naar jou verzonden. Hoor je echt niks van ons, dan is er een foutje gebeurt en mag je ons zeker even mailen.

Ik plaatste een bestelling, wanneer mag ik het verwachten?

Onze gebruikelijke levertijd is 2-4 werkdagen. We doen er alles aan om onze levertermijnen te optimaliseren en zo de beste service te kunnen geven. Omdat we heel hard vasthouden aan het persoonlijke aspect, steken we enorm veel tijd in elk pakje dat we maken en verzenden.
Heb je besteld op de dag van een launch? Dan kan je pakje door de drukte iets langer onderweg zijn.

Kijk steeds goed na of je geen PRE-ORDER hebt besteld. Mocht dit het geval zijn, staat de leverdatum steeds vermeld bij je artikel. Hou er rekening mee dat dit een richtdatum is en wij dit nooit 100% kunnen garanderen.

Bij mijn order kreeg ik een gratis cadeau, nu wil ik graag iets retourneren en kom ik niet meer aan het bedrag om recht te hebben op dit cadeautje. Wat moet ik doen?

Wanneer je je retour naar ons opstuurt en graag het cadeautje bijhoudt, dan mag dit zeker. Dit wordt dan van je terugbetaalde bedrag in vermindering gebracht.

Waarom kan ik mijn kortingscode niet toevoegen?

Je kan per bestelling maar gebruik maken van één kortingscode. Andere geactiveerde codes blijven geldig en kunnen gebruikt worden bij een volgende bestelling. Kortingscodes kunnen niet gecombineerd worden bij solden.

Alle collecties hebben precies rare namen, hoe komt dit?

De namen van onze collecties zijn inderdaad ongebruikelijk, en dat heeft een speciale reden! Ze zijn eigenlijk vernoemd naar paarden die actief zijn geweest of nog steeds actief zijn in de sport van horseball. We kozen ervoor om deze namen te gebruiken als een eerbetoon aan deze prachtige dieren en hun rol in deze opwindende sport.

Ik plaatste een bestelling, maar kreeg geen bevestigingsmail. Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Als je alle stappen goed gevolgd hebt, de betaling gelukt is, dan hebben wij 99.99% jouw order goed ontvangen. De bevestigingsmails durven soms in de spam terecht komen, check deze even en daar zal je je order kunnen terugvinden, alsook de track & trace om je order op te volgen.

Kijk altijd even na of je je hebt ingelogd met je account en een mailadres hebt doorgegeven.

Niet gevonden wat je zoekt? Contacteer ons